Consorțiul format de către Astaldi şi Max Boegl –  cei care au cîștigat licitația de construcție a primului tronson al autostrăzii Nădlac -Arad, după rezilierea contractului cu Romstade –  a anunțat că luna viitoare vor fi reluate lucrările și întregul tronson va fi finalizat în acest an.

Așa după cum se știe, contractul fostului constructor, Romstrade, a fost reziliat, iar patronul, Nelu Iordache, a fost închis pentru deturnare de fonduri. În acest condiții, tronsonul Nădlac – Arad a fost relicitat şi continuarea lucrărilor a fost atribuită unui consorţiu alcătuit din Astaldi şi Max Boegl. Reprezentanții consorțiului au anunțat că vor reproiecta șase pasaje, dar acest fapt nu va fi un impediment în finalizarea la termen a lucrării.  În acest moment se efectuează o evaluare a gradului de degradare a lucrărilor abandonate și s-a început organizarea de şantier, astfel ca în luna aprilie să înceapă efectiv lucrările.

Facem unele inspecţii pe teren, pentru a stabili metoda de continuare a lucrărilor şi pentru a evalua degradările care ar putea exista. Estimăm că în aprilie începem efectiv lucrul, urmând să aducem pe şantier până la 400 de oameni”, a declarat Dănuţ Dascălu, director adjunct al şantierului, citat de Mediafax.

La finele anului trecut, CNADNR a atribuit asocierii Astaldi – Max Boegl contractul de 308 milioane de lei (69 milioane de euro), cu TVA, pentru finalizarea primului tronson al autostrăzii Nădlac – Arad, care fusese început de constructorul Romstrade.Contractul de proiectare şi execuţie al autostrăzii Nădlac – Arad şi drum de legătură, Lot 1 – km 0+000 – km 22+218, a fost atribuit în 19 decembrie, în urma unei licitaţii deschise, pentru preţul cel mai scăzut.

Comentarii

comentarii

Spune-ti si tu parerea. Opinia ta e importanta.