Primăria municipiului Timişoara a lansat, marţi, o aplicaţie pentru smartphone prin intermediul căreia cetăţenii vor putea depune sesizări online şi vor putea urmări stadiul de rezolvare a acestora.

Aplicaţia a fost realizată de o firmă care a pus-o gratuit la dispoziţia primăriei şi este disponibilă pe sistemele de operare iOS şi Android.

“Este o aplicaţie complexă, care le permite cetăţenilor să facă sesizări cu tot ce observa ei demn de sesizat în oraş, dar le permite şi să urmărească ce se întâmplă cu cererile lor. (…). În privinţa sesizărilor, nu există o persoană care să repartizeze problemele către angajaţii primăriei, aplicaţia distribuind automat problemele către cei responsabili de rezolvarea lor, ulterior aceştia putând trimite un răspuns solicitantului”, a explicat marţi primarul Nicolae Robu, într-o conferinţă de presă.

Aici pot fi sesizate probleme cu iluminatul stradal sau de salubrizare, acte de vandalism, probleme de mediu, transport în comun, parcări ilegale, dar se pot descărca şi formulare pentru diverse cereri.

Firma care a realizat aplicaţia este în tratative cu Primăria să introducă în sistem şi posibilitatea plăţii online a taxelor şi impozitelor locale pentru evitarea cozilor de la ghişee.

În prezent, în Timişoara aplicaţii smart sunt folosite în mai multe domenii, de la informaţii privind locurile libere din parcări până la programele instituţiilor culturale sau vizualizări inteligente ale expoziţiilor principalelor muzee din oraş.

Comentarii

comentarii

Spune-ti si tu parerea. Opinia ta e importanta.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.