Nu mai e mult până la Black Friday, un eveniment cu promoții, foarte important pentru orice afacere care vrea să facă profit. Indiferent de nivelul afacerii tale – la început sau deja cunoscută – clienții se așteaptă să ai oferte cu această ocazie. Pentru un eveniment reușit, trebuie să te organizezi din timp, ca să te asiguri că nu vor apărea probleme care nu pot fi rezolvate pe ultima sută de metri. 

Iată ce trebuie să ai în vedere:

1. Închiriază un server bun

Trebuie să te aștepți ca în perioada reducerilor să ai mai multe vizite și comenzi pe site. Oamenii își vor dori să profite de oferte cât mai rapid și se vor enerva dacă site-ul se blochează și nu obțin ce își doresc.

Astfel, cea mai bună soluție este să îți închiriezi un server care să poată face față unui număr mare de accesări. Oricât trafic ai estima, alege unul și mai performant ca să te asiguri că nu vor exista astfel de probleme.

2. Fă-ți cunoscute ofertele

Dacă vrei să ai multe comenzi în perioada Black Friday, trebuie să îți anunți clienții și alte persoane interesante că urmează să ai promoții. Poți face asta prin reclame pe Facebook, Instagram și chiar offline, în funcție de buget.

Mai poți opta pentru campanii de sms marketing, care sunt eficiente, deoarece aproximativ 98% citesc mesajele primite de la tine. Alege un call to action puternic, ca să atragi potențialii clienți.

3. Folosește wishlist

În ultimul timp, wishlist-ul a început să fie folosit din ce în ce mai des ca unealtă de marketing. Oamenii pot adăuga produsele de care sunt interesați, dar pentru care poate nu au bani atunci, într-un wishlist.

Oferă-le opțiunea să fie anunțați atunci când prețul produselor de care sunt interesați scade. Chiar dacă nu va fi vorba despre o diferență foarte mare, clienții vor aprecia că ai depus efortul implementării.

4. Suplimentează numărul angajaților

Firma ta va avea mai multă activitatea în perioada promoțiilor și dacă vrei să menții același standard – comenzi aprobate în maxim o zi, trimise spre destinatar într-un termen scurt – ai nevoie de mai mulți angajați.

Poți alege să angajezi noi persoane, cu contract de colaborare fix pe perioada în care ai nevoie sau să îi rogi pe actualii angajați să lucreze mai multe ore. În acest caz, va trebui să îi plătești suplimentar.

5. Asigură-te că ești pus la punct cu tehnologia

De la depozit până la procesarea comenzilor și call-center, trebuie să te asiguri că tehnologia funcționează fără probleme, mai ales când este folosită de multe persoane în același timp.

Astfel, fă o revizie la toate calculatoarele și dispozitivele ce urmează să fie folosite. În plus, poți investi în UPS-uri și generatoare ca să te asiguri că angajații își vor putea face treaba chiar dacă rămân fără curent.

Black Friday este o ocazie importantă dacă îți dorești o afacere de succes. Îți recomandăm să te pregătești din timp, din punct de vedere al tehnologiei și personalului, ca totul să meargă foarte bine în timpul agitației.

Sursă foto: Shutterstock.com

Comentarii

comentarii

Spune-ti si tu parerea. Opinia ta e importanta.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.