AcasăSOCIALVom circula pe încă 15 kilometri din autostrada Vestului până la final...

Vom circula pe încă 15 kilometri din autostrada Vestului până la final de an

Lucrările la autostrada care va lega Deva de Lugoj sunt în plină desfășurare, iar prima porțiune din lotul 2 pare a fi aproape de final, arată cele mai noi filmări și fotografii făcute de către membri ai forumului peundemerg.ro

peunde9Dacă nu apar aspecte neprevăzute, șoferii vor putea circula până la finalul anului pe încă o bucată de 15 kilometri din autostrada Vestului. Este vorba despre prima porțiune din lotul al doilea, cea care leagă actuala ieșire din apropiere de Traian Vuia cu orașul Margina. Lotul doi continuă însă pe alți 13 kilometri până la Coșevița, dar lucrările pe această porțiune sunt mult întârziate. Din fericire, cei 15 kilometri vor putea fi dați în folosință separat, fără să fie nevoie de finalizarea lucrărilor la întregul lot, întrucât există un punct de descărcare de pe autostradă și de reintrare pe drumul național imediat după orașul Margina. Finalizarea tronsonului de 15 kilometri îi va ajuta pe șoferi să mai reducă din timpii de deplasare, întrucât vor ocoli atât localitatea Dumbrava, cât și aglomeratul Făget, unde de multe ori se formează coloane și se așteaptă mult.

peunde8

Conform reprezentanţilor Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, prima parte din lotul 2 din autostrada Lugoj-Deva urmează să fie inaugurat în acest an. „Pe lotul 2 de autostradă Lugoj-Deva sunt aproape finalizaţi 15 kilometri de autostradă care vor putea fi utilizaţi de şoferi până la sfârşitul acestui an”, a declarat directorul general al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, Cătălin Homor.

peunde7Autostrada Lugoj-Deva va avea, în final, o lungime de 99,5 kilometri. Lucrările la realizarea lotului 2 au început în ianuarie 2014. Constructori sunt firmele JV Salini SPA şi Secol SPA, iar costul se ridică la 128 milioane euro.  Lotul 2, între Coşeviţa şi Ilia, are 21,2 km (constructori sunt Teloxim Con SRL, Comsa SA, Aldesa Construcciones SA şi Arcadis Eurometudes SA, şi costă132 milioane euro), iar lotul 4, între Ilia şi Şomuş, 22,1 km (de lucrare se ocupă Tehnostrade, Spedition UMB, şi costă peste 500 milioane de lei).

Sursa foto: peundemerg.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

Adrian Negrila pe EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
Gaina Constantin pe EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
ce e prostia Regiunea Timis-Hateg? pe Regiunea Vest? Poate Timiș-Hațeg
anonimul pe Mircea-Molot
un cetatean responsabil pe Controale sanitare în şcoli
un cetatean responsabil pe Mostră de necivilizație la Banpotoc