Acasă STIRI ARAD CFR reia licitația pentru reabilitarea liniei ferate Simeria-Curtici

CFR reia licitația pentru reabilitarea liniei ferate Simeria-Curtici

Compania Națională de Căi Ferate (CFR) SA organizează pe 29 iulie a.c. două licitații deschise  în vederea atribuirii a patru contracte pentru reabilitarea a 141,3 km de cale ferată pe secțiunea CF Frontieră — Curtici — Simeria. Valoarea estimată a celor 4 contracte aferente lucrărilor de reabilitare pe Km 614 — Gurasada (tronsonul 2) și Gurasada — Simeria (tronsonul 3) este de 8.203.707.386 RON, fără TVA.

Licitațiile anterioare în valoare de  2,3 miliarde de euro, cu TVA au fost anulate pentru erori în documentaţia proiectelor. Licitațiile au fost lansate inițial în februarie, dar au fost anulate in aprilie, compania anunțând la acel moment că decizia a fost luată pentru a evita încălcarea legislației, întrucat în urma contestațiilor depuse s-au descoperit erori sau omisiuni în fișa de date și în anunțul de participare.  Dacă procedurile de licitaţie decurg normal, lucrările ar putea înceape în luna septembrie, Proiectul de reabilitare a liniei ferate CF Frontieră – Curtici – Simeria este finanţat în cadrul Programului Operaţional Sectorial pentru Transport 2007-2013 şi 2014-2020, beneficiind şi de fonduri de la bugetul de stat. Licitațiile pentru atribuirea contractelor aferente proiectului care vizează reabilitarea liniei de cale ferată Frontieră — Curtici—Simeria, se vor desfășura în data de 29.07.2014, ora 13.00 la sediul Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SĂ, ofertele putând fi depuse la sediul autorității până în ziua desfășurării procedurii, la ora 11.00.Perioada de valabilitate a fiecărui contract este de 60 luni, iar criteriul de atribuire este prețul cel mai scăzut.

Lucrări se vor executa pe subtronsoanele Km 614 — Cap Y Bârzava (2a) — 44,7 km, Cap Y Bârzava — Cap Y Ilteu (2b) — 36,1 km, Cap Y Ilteu — Gurasada (2c) — 19,7 km — părți integrante ale tronsonului 2 Km 614 — Gurasada — și Gurasada — Simeria — 40,8 km (tronsonul 3).

Licitația I — 2 contracte cu o valoare estimată de 3.801.716.943 RON

  • Lotul 1 — Km 614 — Cap Y Bârzava (subtronsonul 2a),
  • Lotul 2 — Cap Y Bârzava — Cap Y Ilteu (subtronsonul 2b)

Detalii tehnice:

Lot 1: Km 614 — Cap Y Bârzava (subtronsonul 2a) — Lucrări de terasamente și consolidări pe o lungime de 44,706 km; — 13 poduri noi (din care 2 peste râul Mureș) și 39 podețe; — Lucrări de electrificare și energoalimentare, lucrări ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), pe o distanță de 44,706 km; —Lucrări civile în 5 stații (inclusiv halte de mișcare și halte comerciale),

Lot 2: Cap Y Bârzava — Cap Y Ilteu (subtronsonul 2b) — Lucrări de terasamente și consolidări pe o lungime de 36,123 km; —17 poduri (din care 2 peste râul Mureș), 25 podețe și 1 tunel de 649 m; — Lucrări de electrificare și energoalimentare și lucrări ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR) pe o distanță de 36,123 km; — Lucrări civile în 6 stații (inclusiv halte comerciale și punct de secționare).

 

Licitația II — 2 contracte cu o valoare estimată de 4.401.990.443 RON

  1. Lotul 3 — Cap Y Ilteu — Gurasada (subtronsonul 2c),
  2. Lotul 4 — Gurasada — Simeria (tronsonul 3)

Detalii tehnice:

Lot 3: Cap Y Ilteu — Gurasada (subtronsonul 2c) — Lucrări de terasamente și consolidări pe o lungime de 19,781 km; — 13 poduri (din care 2 peste râul Mureș cu deschiderea centrală mai mare de 100 m), 15 podețe, 1 pasaj superior, 3 pasaje inferioare, 1 polată de 225 m, 2 tuneluri de 634 m, respectiv 250 m, 2 viaducte; — Lucrări de electrificare și energoalimentare (inclusiv substații de tracțiune electrică de la rețeaua națională la 25 kv sau 27,5 kv, precum și sistem SCADĂ), pe o lungime de 19,781 km; — Lucrări semnalizare (centralizare electronică), 41 macazuri; — Lucrări ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), inclusiv sistemul RBS (Radio Block Center), pe o distanță de 19,781 km; — Lucrări civile în 4 stații (inclusiv halte de mișcare și halte comerciale).

Lot 4: Gurasada — Simeria (tronsonul 3) — Lucrări de terasamente și consolidări pe o lungime de 40,883 km; — 17 poduri (din care 3 peste râul Mureș cu deschidere centrală mai mare de 100 m), 27 podețe, 4 pasaje superioare, 3 pasaje inferioare; — Lucrări de electrificare și energoalimentare (inclusiv substații de tracțiune electrică de la rețeaua națională la 25 kv sau 27,5 kv, precum și sistem SCADĂ), pe o lungime de 40,883 km; — Lucrări semnalizare (centralizare electronică), 170 macazuri; — Lucrări ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), inclusiv sistemul RBS (Radio Block Center), pe o distanță de 40,883 km; — Lucrări civile în 8 stații (inclusiv halte comerciale și halte).

Comentarii

comentarii

Spune-ti si tu parerea. Opinia ta e importanta.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -

Most Popular

Iată 3 piese vestimentare care NU trebuie să lipsească din garderoba niciunui bărbat toamna aceasta!

Odată cu venirea sezonului rece, este și momentul să-ți reînnoiești garderoba. Există câteva piese esențiale, de care nu te poți lipsi toamna....

Știai de ce ai nevoie pentru a naviga pe ambarcațiuni cu vele sau motor?

Navigația a însoțit umanitatea încă de la începuturile ei timide. Omul a fost fascinat, uneori, nevoit, alteori, curios, să străbată întinderile de...

Află când și cum să alegi primul telefon al copilului tău!

După o anumită vârstă, cei mai mulți dintre copii își doresc propriul telefon mobil și încep să își copleșească părinții cu rugăminți...

Top 5 sfaturi de fashion de la femeile din Vest

Fiecare femeie în parte are stilul propriu și unic de a se îmbrăca, comporta, gesticula și mânca, de exemplu. Cu toate acestea,...

Recent Comments

Adrian Negrila on EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
Gaina Constantin on EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
ce e prostia Regiunea Timis-Hateg? on Regiunea Vest? Poate Timiș-Hațeg
anonimul on Mircea-Molot
un cetatean responsabil on Controale sanitare în şcoli
un cetatean responsabil on Mostră de necivilizație la Banpotoc

Comentarii

comentarii

%d blogeri au apreciat: