AcasăADVERTORIALCum să ai grijă de angajații tăi: 3 sfaturi utile pentru antreprenori,...

Cum să ai grijă de angajații tăi: 3 sfaturi utile pentru antreprenori, manageri și șefi de echipă

 Grija pentru angajaţi este esenţială în orice tip de afacere deoarece fără resursa umană aproape niciun fel de business nu ar putea funcţiona. Angajaţii buni, loiali şi cu vechime, precum şi cei noi, care au ales compania ta şi care îşi dau silinţa pentru a învăţa şi a se perfecţiona merită grijă şi atenţia ta. Grija pentru angajat, fie că eşti manager, antreprenor, director sau team leader, nu se rezumă la salarizare şi zilele de concediu anuale, ci şi la beneficii, gesturi frumoase sau ajutor atunci când este necesar.

Dacă vrei să ai o echipă unită, iată cum poţi avea grijă mai bine de angajaţii tăi:

Oferă-le beneficii pentru sănătate

 Beneficiile pentru sănătate sunt importante deoarece pot oferi ajutor real în susţinerea sănătăţii mintale şi fizice. În plus, angajaţii tăi vor observa că te preocupă felul în care ei se simt şi că îţi doreşti să ai grijă de ei. Beneficiile pentru sănătate variază de la asigurări de sănătate private, pe care le poţi încheia cu sume de câteva sute de lei pe lună de persoană şi până la vouchere pentru SPA, masaj sau terapii de relaxare. Încearcă să identifici ce anume ar fi mai important pentru echipa ta şi să le oferi beneficii în concordanţă cu dorinţele şi nevoile lor.

Surprinde-i cu cadouri la ocaziile speciale

 Angajaţii tăi merită să vadă că îi preţuieşti şi că te gândeşti la ei atunci când apare câte o ocazie specială, fie că este ziua lor de naştere sau Crăciunul. Cea mai bună soluţie pentru a-i surprinde sunt cadourile versatile, care se potrivesc aproape tuturor persoanelor şi ce au utilitate ridicată. Spre exemplu, poţi opta pentru coşuri de cadou corporate de la Boutiquecadeaux.ro, unde găseşti o varietate mare de produse pentru toate gusturile. Coşurile cadou sunt ideale pentru Sărbători sau pentru celebrarea unor ocazii precum promovări sau atingerea unui target. De asemenea, le poţi oferi şi cu ocazia zilelor de naştere sau ale zilelor onomastice.

Vorbeşte sincer cu ei pentru a afla ce îşi doresc

 Să discuţi sincer cu angajaţii tăi poate fi cea mai mare dovadă că îţi pasă de ei. Pentru a avea o echipă mulţumită, productivă şi loială ai nevoie să ştii ce îşi doreşte fiecare angajat, ce îl motivează, cum vrea să evolueze pe viitor şi cum se simte la locul de muncă. În acest fel, vei putea regla problemele ce apar pe parcurs şi vei putea să le oferi membrilor echipei posibilitatea reală de a se dezvolta şi de a rămâne motivaţi.

 Grija faţă de angajaţi poate dicta succesul sau eşecul unei afaceri. Fără o echipă bine sudată, care reuşeşte să ducă la bun sfârşit toate task-urile cu succes, va fi destul de dificil să pui pe picioare un business care să poată creşte, să poată evolua şi să se poată dezvolta. De aceea, printre principalele priorităţi în afacerea ta trebuie să fie şi resursa umană, de la alegerea ei şi până la gestionarea ei.

Sursa foto: Pixabay.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

Adrian Negrila pe EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
Gaina Constantin pe EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
ce e prostia Regiunea Timis-Hateg? pe Regiunea Vest? Poate Timiș-Hațeg
anonimul pe Mircea-Molot
un cetatean responsabil pe Controale sanitare în şcoli
un cetatean responsabil pe Mostră de necivilizație la Banpotoc