Acasă SOCIAL Drumul nervilor, DN76 Ionești – Vârfurile, ar putea (re)intra în reabilitare

Drumul nervilor, DN76 Ionești – Vârfurile, ar putea (re)intra în reabilitare

La mai bine de doi ani după rezilierea vechiului contract de reabilitare a unuia dintre cele mai dezastruoase porțiuni de șosea din țară, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunţat noul câştigător al contractului de reabilitare a sectorului de 14 kilometri dintre Ioneşti și Vârfurile, de pe Drumul Naţional 76 Deva – Oradea.

Contractul de reabilitare a Drumului Naţional 76 Deva – Oradea, pe sectorul Ioneşti – Vârfurile, km 55+425 – km 69+350 a fost atribuit Asocierii SC Sylc Con Trans SRL – Hidrostroy AD, cu preţul de 55.945.649 lei, fără TVA, a informat Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Investiţia prevede reabilitarea a 14 kilometri de şosea, construcţia şi reabilitarea a cinci poduri, amenajarea a cinci parcări şi a cinci staţii de autobuz, lucrări de susţinere şi consolidare a terasamentelor (pereuri cu piatră brută, ziduri de sprijin de gabioane, piloţi, ziduri de greutate din piatră brută), lucrări de sprijinire (fundaţii de parapet din beton şi beton armat, rigole ranforsate din beton, ziduri de sprijin din beton cu fundare directă), lucrări de sporire a capacităţii portante a terenului de fundare (saltele din balast armate cu materiale geosintetice), lucrări hidrotehnice (protecţie taluz, reprofilări albii, coreţtii şi amenajări ale albiilor) şi lucrări de siguranţa circulaţiei Perioada de execuţie a lucrărilor este de 12 luni de la data de începere a lucrărilor. De asemenea, antreprenorul a ofertat o perioadă de garanţie a lucrărilor de 60 luni.

CNAIR precizează însă că semnarea contractului de achiziție publică va fi posibiliă doar după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații, respectiv după soluționarea tuturor contestațiilor sau plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

Contractul a fost atribuit pentru prima oară Asocierii Construcciones Lujan Sa/Viales y Obras Publicas SA în data de 04.10.2012, dar din cauza slabei mobilizări a antreprenorului și a modului defectuos în care și-a îndeplinit obligațiile contractuale acesta, contractual a fost reziliat în data de 24.09.2015.

După refacerea documentației de atribuire, acest contract a fost scos la licitație pentru a doua oară în data de 15.09.2017.

Comentarii

comentarii

Spune-ti si tu parerea. Opinia ta e importanta.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -

Most Popular

Joburi de pandemie: În ce domenii pot lucra tinerele necalificate de până în 25 de ani

Piața muncii este destul de fragilă în aceste momente în care multe firme nu știu ce se va întâmpla cu ele pe...

NU pleca în concediu până nu verifici aceste aspecte! Transformă fiecare vacanță într-o experiență plăcută!

Pentru fiecare român concediul este cea mai așteptată perioadă, mai ales după luni intense de muncă. Chiar dacă nevoia de a pleca...

Știai că poți aduce AVENTURA în viața ta fără să părăsești locuința?

Majoritatea oamenilor vor o viață palpitantă, plină de adrenalină, dar puțini reușesc să-și pună în practică dorințele, din diferite motive. Unele sunt...

Care sunt domeniile din Vest în care sunt indispensabili transpaleții?

În fiecare domeniu există anumite lucruri care sunt indispensabile și fără de care munca nu poate fi întreprinsă. Dacă în medicină ai...

Recent Comments

Adrian Negrila on EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
Gaina Constantin on EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
ce e prostia Regiunea Timis-Hateg? on Regiunea Vest? Poate Timiș-Hațeg
anonimul on Mircea-Molot
un cetatean responsabil on Controale sanitare în şcoli
un cetatean responsabil on Mostră de necivilizație la Banpotoc

Comentarii

comentarii

%d blogeri au apreciat: