Acasă STIRI BIHOR Noi promisiuni de la CNAIR pentru repararea DN76; șoseaua este de mai...

Noi promisiuni de la CNAIR pentru repararea DN76; șoseaua este de mai bine de 10 ani în șantier


Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) informează într-un comunicat de presă că va continua anul acesta lucrările de reabilitare pe DN 76 (Deva – Oradea). Lucrările la tronsonul 5 (Ștei – Beiuș), în lungime de 31 km, al DN 76 urmează să reînceapă în 15 martie, CNAIR promițând că recepția la finalizarea lucrărilor pe acest sector de drum va avea loc în luna aprilie a acestui an.

Tot pe data de 15 martie urmează să înceapă lucrările pe tronsonul 3 (Ionești – Vârfurile), cu o lungime de aproximativ 14 km, după ce în luna noiembrie anul trecut a fost semnat contractul de execuție a lucrărilor care vor dura 12 luni, cu Asocierea S.C. SYLC CON TRANS S.R.L. – HYDROSTROY AD.

Luni, 18 martie, Asocierea DACIA FABER SRL și TOTAL CONSTRUCT SRL va începe lucrările de consolidare la km 86+500 al DN 76, pe sectorul Criștioru de Jos – Vârfuri, unde a avut loc o alunecare de teren. Contractul a fost semnat în data de 13 martie 2019, ca urmare a întocmirii unui proces verbal de calamitate. Constructorul are la dispoziție 4 luni pentru punerea în siguranță a drumului , astfel încât să fie evitată blocarea circulației și consolidarea terenului cu coloane forate în adâncime.

Anul acesta se vor finaliza lucrările și pe lotul 3 al sectorului de aproximativ 15 km, care face parte din tronsonul 6 ( Beiuș-Oradea) al DN 76.

Contractul a fost semnat în luna august 2018 cu asocierea SC DRUM ASFALT SRL – SC TRAMECO SA – SC DRUMURI BIHOR SA, care a început lucrările încă din luna octombrie 2018.

Tot pentru tronsonul 6, Beiuș – Oradea, CNAIR intenționează să semneze anul acesta inclusiv contractele pentru reabilitarea loturilor 1 și 2, în lungime totală de peste 32 km.

Pentru contractele destinate reabilitării celor două loturi, ofertele deschise în luna ianuarie 2019 se află acum în perioada de evaluare.

În ceea ce privește reabilitarea tronsonului 4 (Vârfurile – Ștei), cu o lungime de peste 33 de km, anul acesta va fi lansată o nouă licitație, după ce fostul antreprenor a abandonat lucrarile. În acest moment este deja actualizată documentația de atribuire, după ce a fost realizată o expertiză tehnică a lucrărilor executate de vechiul antreprenor.

CNAIR precizează că tronsonul 1 (Șoimuș-Brad), în lungime de peste 30 km a fost recepționat și deschis circulației încă din luna decembrie 2017, iar pentru tronsonul 2 (Brad-Ionești), cu o lungime de apropape 20 de km recepția finală a avut loc în luna decembrie a anului trecut.

Comentarii

comentarii

Spune-ti si tu parerea. Opinia ta e importanta.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -

Most Popular

Care sunt domeniile din Vest în care sunt indispensabili transpaleții?

În fiecare domeniu există anumite lucruri care sunt indispensabile și fără de care munca nu poate fi întreprinsă. Dacă în medicină ai...

Top 3 alegeri excepționale pe care să le faci pentru bucătăria ta modernă

Atunci când vine vorba de amenajat bucătăria, cu siguranță îți dorești cele mai moderne, frumoase și calitative lucruri. După ce te-ai decis...

Iată 3 piese vestimentare care NU trebuie să lipsească din garderoba niciunui bărbat toamna aceasta!

Odată cu venirea sezonului rece, este și momentul să-ți reînnoiești garderoba. Există câteva piese esențiale, de care nu te poți lipsi toamna....

Știai de ce ai nevoie pentru a naviga pe ambarcațiuni cu vele sau motor?

Navigația a însoțit umanitatea încă de la începuturile ei timide. Omul a fost fascinat, uneori, nevoit, alteori, curios, să străbată întinderile de...

Recent Comments

Adrian Negrila on EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
Gaina Constantin on EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
ce e prostia Regiunea Timis-Hateg? on Regiunea Vest? Poate Timiș-Hațeg
anonimul on Mircea-Molot
un cetatean responsabil on Controale sanitare în şcoli
un cetatean responsabil on Mostră de necivilizație la Banpotoc

Comentarii

comentarii

%d blogeri au apreciat: