Acasă STIRI BIHOR Oradea și-a lansat brandul de oraș. Art Nouveau - Life Nouveau

Oradea și-a lansat brandul de oraș. Art Nouveau – Life Nouveau

Asociaţia pentru Promovarea Turismului din Oradea şi Regiune (APTOR) a lansat, joi, de Ziua Europei, brandul de oraş, conceptualizat împreună cu firma de consultanţă şi design Brandient.

Simbolul grafic al brandului Oradea este “Supercoroana”, o transpunere metaforică prin desen “a staturii, unicităţii şi prestigiului oraşului”.

Proiectul privind conceperea unui brand de oraş a început pe 1 decembrie 2018, cu ocazia aniversarii Centenarului României. APTOR a contractat firma Brandient după ce la concursul public lansat în prealabil pe această temă nu s-a desemnat niciun câştigător.  

Potrivit comunicatului transmis joi, noul brand a fost realizat “într-un contract derulat conform normelor legale privind proiectele publice, şi suplimentat cu servicii pro-bono oferite de Brandient”.

În total, Asociaţia pentru Promovarea Turismului în Oradea şi Regiune a plătit 28.000 de euro pentru realizarea brandului, simbolurilor grafice şi a sloganului oraşului.

APTOR arată că simbolul grafic al brandului Oradea este “Supercoroana” – o transpunere metaforică prin desen a staturii, unicităţii şi prestigiului oraşului.

“Fără să imite artefacte istorice, Supercoroana vorbeşte despre mândria şi demnitatea de a fi orădean, şi include: o coroană pentru trecutul istoric, pentru Oraşul regilor; o coroană pentru arhitectura art-nouveau a oraşului, pentru Oraşul muzeu; o coroană pentru natura minunată, pentru băile geotermale, fluturii, nuferii, pentru Oraşul geotermal; o coroană pentru o societate multi-etnică, pentru Oraşul cultelor; o coroană pentru o comunitate multi-culturală, pentru Oraşul cosmopolit şi o inimă pentru oamenii acestui oraş, pentru buna lor înţelegere şi armonie, pentru credinţele lor şi mai ales, pentru Copiii lor”, se arată în comunicat.

Sloganul ales îmbină limbile franceză şi engleză şi are la bază moştenirea art nouveau a oraşului. 

“Promisiunea brandului este “Art Nouveau, Life Nouveau” – o expresie inedită care uneşte trecutul, prezentul şi viitorul acestui oraş minunat şi binecuvântat”, se mai precizează în comunicat.

Proiectul a fost coordonat de Mihai Jurca, director executiv al Asociaţiei APTOR, cu sprijinul Primăriei Oradea şi după o consultare cu reprezentanţi ai grupurilor economice şi de business, educaţie, culte, lideri de opinie, cultură şi arte, tineri şi studenţi, manageri de proiecte publice şi sociale, etc. o comunitate

Potrivit APTOR, “simbolul Supercoroanei surprinde armonios istoria, cultura şi patrimoniul bogat al acestui oraş”, fiind totodată un simbol al toleranţei şi acceptării diversităţii, în toate formele ei”. Municipalitatea orădeană îşi propune “o abordare conştientă şi programatică” a branding-ului de oraş, care să conducă la “valorificarea superioară a potenţialului economic şi social” al oraşului. rezultatul urmărit fiind “satisfacerea aşteptărilor celor care trăiesc, muncesc, fac afaceri, investesc, şi se bucură să petreacă timp” aici.

“Am finalizat unul dintre cele mai frumoase proiecte de branding făcute în 17 ani pentru România. Simbolul Supercoroanei este o metaforă a demnităţii si unicităţii Oradei, în timp şi în prezent, şi sper ca sub acest semn, această comunitate tolerantă, optimistă şi multi-culturală să prospere multă, multă vreme de acum înainte”, a precizat, potrivit informării, Aneta Bogdan, managing partner Brandient.

Comentarii

comentarii

Spune-ti si tu parerea. Opinia ta e importanta.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -

Most Popular

Pantofii tăi sunt prea strâmți? TOP 6 moduri de a-i lărgi, pe care NU le știai!

Există milioane de perechi de pantofi pe piață. Trebuie doar să îți rezervi timp pentru a fi sigur că pantofii pe care...

România este clasată pe ultimul loc la reciclarea deșeurilor în UE. Din 2020, riscăm amenzi de 200.000 euro pe zi!

    Din 2020, România trebuie să ajungă la o rată de reciclare de minimum 50%. Imposibil, în acest moment, însă Curtea de Justiție...

Vrei să crești un copil inteligent? Investește în jucăriile potrivite!

Tot mai mulți părinți se mândresc cu nivelul de inteligență al copiilor lor și o pun pe seama moștenirii genetice sau a...

TOPul cautarilor globale în Google în 2019 – Cum arată lumea prin filtrul motorului de căutare?

Liderul in domeniul motoarelor de cautare, Google, a facut publice cele mai cautate expresii, cuvinte si subiecte din anul 2019. Datele au...

Recent Comments

Adrian Negrila on EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
Gaina Constantin on EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
ce e prostia Regiunea Timis-Hateg? on Regiunea Vest? Poate Timiș-Hațeg
anonimul on Mircea-Molot
un cetatean responsabil on Controale sanitare în şcoli
un cetatean responsabil on Mostră de necivilizație la Banpotoc

Comentarii

comentarii

%d blogeri au apreciat: