Acasă ADMINISTRATIE Primăria Timișoara va înființa o asociaţie de promovare care să atragă în...

Primăria Timișoara va înființa o asociaţie de promovare care să atragă în municipiu turiștii, investitorii și studenții

[ad_1]

Primarul Dominic Fritz a anunţat, miercuri, că va fi înfiinţată o Asociaţie de promovare a Timişoarei, ca brand în sine, în parteneriat cu alte entităţi interesate să susţină acest demers, nu doar turistic, ci şi educaţional şi investiţional, şi după anul 2023, cel al Capitalei Culturale Europene (CCE), informează AGERPRES.

Edilul a precizat că Primăria Municipiului Timişoara are momentan doar un Birou de informare turistică şi culturală, a cărui activitate se rezumă la operaţionalizarea centrului info-turistic sau să facă nişte pliante.

“Acest Birou nu este unul strategic şi nici o organizaţie în care sunt angrenaţi cei care au un interes să se promoveze. De aceea, vrem să facem această organizaţie de management al destinaţiei, ideea vine din zona de turism pentru promovarea unui brand de oraş pentru turişti. Noi am vrea să o extindem şi să facem o asociaţie prin care să promovăm Timişoara ca brand nu doar pentru turişti şi atragerea lor, ci şi pentru atragerea studenţilor, a investitorilor, deci toate activităţile de promovare a oraşului în România şi în străinătate”, a detaliat Fritz.

Primarul a explicat că ineditul demersului constă în aceea că se doreşte ca această asociaţie să fie fondată alături de alte entităţi din municipiu care vor să promoveze Timişoara. În acest sens, au început discuţiile pentru un nou statut cu HORE-TIM, din domeniul ospitalităţii, cu Asociaţia Ghizilor şi urmează să fie contactaţi şi mai mulţi parteneri care ar putea să fie membri fondatori ai acestei asociaţii.

“Cred că aceasta va fi un punct-cheie pentru promovarea Timişoarei nu doar pentru 2023, ci pe termen lung”, a încheiat Dominic Fritz.

De la lansarea în competiţia pentru câştigarea titlului de CCE 2021 şi ulterior dobândirii acestuia, Primăria Timişoara a avut doar mai multe proiecte de promovare a oraşului, printre cele mai cunoscute fiind “Visit Timişoara”, o campanie adresată tuturor celor care călătoresc în străinătate.

De asemenea, Timişoara a fost promovată prin mai multe proiecte incluse pe agenda Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului în judeţul Timiş, din cadrul Consiliului Judeţean Timiş.

Susține platforma noastră de jurnalism independent printr-o donație:

PATREON

Sau fă o donație direct în contul nostru bancar:
RO16BTRLRONCRT0517131201 – Banca Transilvania>



[ad_2]

Source link

Comentarii

comentarii

Spune-ti si tu parerea. Opinia ta e importanta.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -

Most Popular

3 sfaturi pentru a-ți crea o baie uimitoare

Băile sunt, în general, mult mai mici decât, să zicem, o bucătărie, o cameră de zi sau un dormitor, ceea ce înseamnă...

Măsuri decise de CJSU Alba pentru comunele Noșlac și Sohodol. Ce restricții trebuie respectate

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba a decis miercuri măsuri pentru comunele Noșlac și Sohodol. Acestea intră în vigoare de joi, 22...

Recent Comments

Adrian Negrila on EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
Gaina Constantin on EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
ce e prostia Regiunea Timis-Hateg? on Regiunea Vest? Poate Timiș-Hațeg
anonimul on Mircea-Molot
un cetatean responsabil on Controale sanitare în şcoli
un cetatean responsabil on Mostră de necivilizație la Banpotoc

Comentarii

comentarii

%d blogeri au apreciat: