Acasă ADMINISTRATIE Primăria Timișoara va înființa o asociaţie de promovare care să atragă în...

Primăria Timișoara va înființa o asociaţie de promovare care să atragă în municipiu turiștii, investitorii și studenții

[ad_1]

Primarul Dominic Fritz a anunţat, miercuri, că va fi înfiinţată o Asociaţie de promovare a Timişoarei, ca brand în sine, în parteneriat cu alte entităţi interesate să susţină acest demers, nu doar turistic, ci şi educaţional şi investiţional, şi după anul 2023, cel al Capitalei Culturale Europene (CCE), informează AGERPRES.

Edilul a precizat că Primăria Municipiului Timişoara are momentan doar un Birou de informare turistică şi culturală, a cărui activitate se rezumă la operaţionalizarea centrului info-turistic sau să facă nişte pliante.

“Acest Birou nu este unul strategic şi nici o organizaţie în care sunt angrenaţi cei care au un interes să se promoveze. De aceea, vrem să facem această organizaţie de management al destinaţiei, ideea vine din zona de turism pentru promovarea unui brand de oraş pentru turişti. Noi am vrea să o extindem şi să facem o asociaţie prin care să promovăm Timişoara ca brand nu doar pentru turişti şi atragerea lor, ci şi pentru atragerea studenţilor, a investitorilor, deci toate activităţile de promovare a oraşului în România şi în străinătate”, a detaliat Fritz.

Primarul a explicat că ineditul demersului constă în aceea că se doreşte ca această asociaţie să fie fondată alături de alte entităţi din municipiu care vor să promoveze Timişoara. În acest sens, au început discuţiile pentru un nou statut cu HORE-TIM, din domeniul ospitalităţii, cu Asociaţia Ghizilor şi urmează să fie contactaţi şi mai mulţi parteneri care ar putea să fie membri fondatori ai acestei asociaţii.

“Cred că aceasta va fi un punct-cheie pentru promovarea Timişoarei nu doar pentru 2023, ci pe termen lung”, a încheiat Dominic Fritz.

De la lansarea în competiţia pentru câştigarea titlului de CCE 2021 şi ulterior dobândirii acestuia, Primăria Timişoara a avut doar mai multe proiecte de promovare a oraşului, printre cele mai cunoscute fiind “Visit Timişoara”, o campanie adresată tuturor celor care călătoresc în străinătate.

De asemenea, Timişoara a fost promovată prin mai multe proiecte incluse pe agenda Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului în judeţul Timiş, din cadrul Consiliului Judeţean Timiş.

Susține platforma noastră de jurnalism independent printr-o donație:

PATREON

Sau fă o donație direct în contul nostru bancar:
RO16BTRLRONCRT0517131201 – Banca Transilvania>



[ad_2]

Source link

Comentarii

comentarii

Spune-ti si tu parerea. Opinia ta e importanta.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -

Most Popular

Dorești să excelezi în gaming online? Iată de ce ai nevoie!

Foarte mulți tineri s-au apucat să joace cele mai râvnite jocuri online, fiindcă dacă se ajunge la un anumit nivel, se pot...

Ești însărcinată? Iată cele mai bune decizii pe care le poți lua înainte de venirea copilului pe lume

Fiecare femeie care urmează să devină mămică își dorește să facă totul astfel încât venirea pe lume a copilului să se desfășoare...

Cum înveți să cânți prima ta piesă la o chitară acustică, în mai puțin de o lună

Ți-ai dori să înveți să cânți măcar o melodie ușoară la chitara acustică, suficient cât să-ți impresionezi partenerul/a sau să faci atmosferă...

Te-ai gândit vreodată cât ai pierdut din cauza prejudecăților?

Cu toții ne naștem fericiți, optimiști și acceptând tot ceea ce există în jurul nostru: oameni, insecte, animale, tablouri, culori, flori. Le...

Recent Comments

Adrian Negrila on EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
Gaina Constantin on EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
ce e prostia Regiunea Timis-Hateg? on Regiunea Vest? Poate Timiș-Hațeg
anonimul on Mircea-Molot
un cetatean responsabil on Controale sanitare în şcoli
un cetatean responsabil on Mostră de necivilizație la Banpotoc

Comentarii

comentarii

%d blogeri au apreciat: