Acasă ADMINISTRATIE Primăria Timișoara va înființa o asociaţie de promovare care să atragă în...

Primăria Timișoara va înființa o asociaţie de promovare care să atragă în municipiu turiștii, investitorii și studenții

[ad_1]

Primarul Dominic Fritz a anunţat, miercuri, că va fi înfiinţată o Asociaţie de promovare a Timişoarei, ca brand în sine, în parteneriat cu alte entităţi interesate să susţină acest demers, nu doar turistic, ci şi educaţional şi investiţional, şi după anul 2023, cel al Capitalei Culturale Europene (CCE), informează AGERPRES.

Edilul a precizat că Primăria Municipiului Timişoara are momentan doar un Birou de informare turistică şi culturală, a cărui activitate se rezumă la operaţionalizarea centrului info-turistic sau să facă nişte pliante.

“Acest Birou nu este unul strategic şi nici o organizaţie în care sunt angrenaţi cei care au un interes să se promoveze. De aceea, vrem să facem această organizaţie de management al destinaţiei, ideea vine din zona de turism pentru promovarea unui brand de oraş pentru turişti. Noi am vrea să o extindem şi să facem o asociaţie prin care să promovăm Timişoara ca brand nu doar pentru turişti şi atragerea lor, ci şi pentru atragerea studenţilor, a investitorilor, deci toate activităţile de promovare a oraşului în România şi în străinătate”, a detaliat Fritz.

Primarul a explicat că ineditul demersului constă în aceea că se doreşte ca această asociaţie să fie fondată alături de alte entităţi din municipiu care vor să promoveze Timişoara. În acest sens, au început discuţiile pentru un nou statut cu HORE-TIM, din domeniul ospitalităţii, cu Asociaţia Ghizilor şi urmează să fie contactaţi şi mai mulţi parteneri care ar putea să fie membri fondatori ai acestei asociaţii.

“Cred că aceasta va fi un punct-cheie pentru promovarea Timişoarei nu doar pentru 2023, ci pe termen lung”, a încheiat Dominic Fritz.

De la lansarea în competiţia pentru câştigarea titlului de CCE 2021 şi ulterior dobândirii acestuia, Primăria Timişoara a avut doar mai multe proiecte de promovare a oraşului, printre cele mai cunoscute fiind “Visit Timişoara”, o campanie adresată tuturor celor care călătoresc în străinătate.

De asemenea, Timişoara a fost promovată prin mai multe proiecte incluse pe agenda Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului în judeţul Timiş, din cadrul Consiliului Judeţean Timiş.

Susține platforma noastră de jurnalism independent printr-o donație:

PATREON

Sau fă o donație direct în contul nostru bancar:
RO16BTRLRONCRT0517131201 – Banca Transilvania>



[ad_2]

Source link

Comentarii

comentarii

Spune-ti si tu parerea. Opinia ta e importanta.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -

Most Popular

Vrei să-ți pregătești mașina pentru iarnă? Iată 6 lucruri pe care trebuie neapărat să le faci înainte de prima ninsoare

Să petreci timp asigurându-te că mașina ta este pregătită pentru iarnă nu numai că te poate ajuta să previi o avarie sau...

Vrei să îți menții angajații fericiți și motivați? Află cum să organizezi un teambuilding de succes!

Dacă și tu ești antreprenor, atunci probabil că știi deja cât de importantă este echipa pe care ți-o formezi și care va...

Ce ingrediente sa incluzi in rutina de ingrijire a pielii pentru rezultate uimitoare

Ingrijirea pielii este importanta atat pentru a avea un ten care sa arate impecabil, cat si pentru a-i pastra sanatatea. In ultimii...

Top 3 articole care NU pot lipsi din garderoba unei femei cu stil

Din dorința de a urma ultimele tendințe ale modei, uiți adeseori de stilul personal, cel care de fapt, te scoate din anonimat....

Recent Comments

Adrian Negrila on EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
Gaina Constantin on EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
ce e prostia Regiunea Timis-Hateg? on Regiunea Vest? Poate Timiș-Hațeg
anonimul on Mircea-Molot
un cetatean responsabil on Controale sanitare în şcoli
un cetatean responsabil on Mostră de necivilizație la Banpotoc

Comentarii

comentarii

%d blogeri au apreciat: