Acasă STIRI ARAD Punct și de la capăt. Romstrade dă în judecată CNADNR pentru lotul...

Punct și de la capăt. Romstrade dă în judecată CNADNR pentru lotul I al autostrăzii Nădlac-Arad

Romstrade, firma lui Nelu Iordache – arestat în anul 2013-   a anunțat că a deschis acțiune în instanță împotriva Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) pentru faptul că a reziliat contractul de construcție a Lotului I al autostrăzii Nădlac-Arad  Romstrade consideră că acțiunea a fost abuzivă și solicită reîntoarcerea pe șantierul autostrăzii care va lega frontiera cu orașul Arad.

Așa după cum se știe, CNADNR a luat decizia rezilierii contractului din cauza întârzierilor uriaşe pe tronsonul respectiv, dar şi pentru că s-a constatat delapidarea fondurilor dedicate autostrăzii. Practic, procurorii au demosntrat atunci că administratorul Romstrade, Nelu Iordache, a delapidat aproximativ 36 de milioane de lei, bani plătiţi de stat pentru construcţia autostrăzii Nădlac-Arad, lotul I. Fondurile au fost direcţionate, însă, spre achiziţia unor terenuri şi spre acoperirea găurilor companiei de transport aeriene Blue Air, aflată tot în portofoliul lui Oordache. Procurorii Direcţiei Naţionale Anticorupţie care l-auarestat pe Nelu Iordache și l-au prezentat magistraţilor cu propunerea de arestare preventivă, iar din decembrie 2012 el îşi aşteaptă sentinţa în spatele gratiilor.

Acum, din spatele gratiilor, Nelu Iordache l-a delegat pe Valeriu Stoica să intenteze proces CNADNR, solicitând reîntoarcerea companiei pe șantierul autostrăzii. Problema este că CNADNR a organizat între timp o nouă licitaţie pentru continuarea lucrărilor abandonate de către cei de la Romstrade, iar la finele lui 2013 s-a anunţat şi câştigătorul, respectiv asocierea Astaldi-Max Boegl. Ei vor continua lucrările de realizare a autostrăzii Nădlac-Arad, contractul fiind semnat pentru suma de 69 de milioane de euro. La acest moment tronsonul respectiv de autostradă este realizat doar în proporție de 10 procente, astfel încât termenul stabilit pentru finalizarea lucrării – finele lui 2014 – pare foarte greu de respectat.

Rămâne de văzut dacă acest proces va avea sau nu consecințe asupra stadiului lucrărilor la lotul I al autostrazii Nădlac-Arad. Dacă instanța va decide să revină asupra hotărârii de reziliere a contractului dintre Romstrade și CNADNR, este sigur că lucrărilor vor fi din nou stopate și termenul de finalizare a acestui lot va fi cu totul în ceață.

Comentarii

comentarii

Spune-ti si tu parerea. Opinia ta e importanta.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -

Most Popular

Pariurile sportive – fenomen de masă și veritabilă industrie accesorie sportului

Sportul continuă să suscite un interes major pentru foarte mulți oameni, atât ca formă de divertisment, prin urmărirea evenimentelor preferate, cât și...

TOP 5 trucuri prin care îți poți îmbunătăți procesul de producție

Procesele de producție simplificate sunt vitale pentru succesul companiilor producătoare. Cu toate acestea, există încă mult spațiu de îmbunătățire în cadrul multor...

Află topul celor 4 calități care îți garantează succesul în viață

Succesul în viață presupune, pe scurt, să te simți împlinită cu situația pe care o ai, independența financiară fiind unul dintre principalele...

Cadourile devin plictisitoare? Iată 4 idei de cadouri de care soțul tău chiar se va bucura

Adesea, atunci când vine vorba de cadouri, este destul de simplu să alegi cadouri pentru femei, dar opțiunile sunt limitate în ceea...

Recent Comments

Adrian Negrila on EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
Gaina Constantin on EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
ce e prostia Regiunea Timis-Hateg? on Regiunea Vest? Poate Timiș-Hațeg
anonimul on Mircea-Molot
un cetatean responsabil on Controale sanitare în şcoli
un cetatean responsabil on Mostră de necivilizație la Banpotoc

Comentarii

comentarii

%d blogeri au apreciat: